24 Haziran 2009 Çarşamba

temizlik iscisinin buyuk basarisi

Yagli boya resim yaparak basladigi sanat hayatina piyano, keman, baglama ve kaval çalmayi da ekleyen Karaca, ögrencilere örnek oldu.||Ayvaz Karaca, yaptigi açiklamada, bir temizlik sirketinin personeli olarak 2004 yilinda fakültede ise basladiktan sonra, ögrencilerin çalismalarinin ilgisini çektigini söyledi.||Temizlik isini bitirdikten sonra mesai saatlerinden geriye kalan zamanini fakültede geçirmeye basladigini kaydeden Karaca, resim bölümü ögrencilerine model oldugunu ve zaman zaman resim yapmayi denedigini ifade ederek, ``Hocalarin da destegi ve yüreklendirmeleriyle resim yapmaya basladim. Hocalar basarili oldugumu ve çalisirsam daha da basarili olabilecegimi söylediler. Bunun üzerine yine hocalarin destegiyle tuval ve firça alarak kendim yapmaya basladim`` dedi.||Piyano, keman, baglama ve kaval da çaliyor||Yagli boya resim yapan, ayni zamanda müzik bölümünde piyano, keman, baglama ve kaval çalmaya baslayan Karaca, söyle konustu:||``Fakültede çalismak beni mutlu ediyor, tüm stresimin üzerimden kalkmasini sagliyordu. Resim bölümü ögrencilerinin çalismalarini izlemeye basladim. Bir süre sonra resim yapmak benim için bir tutku haline geldi. Tuvalim ve firçalarim bile hocalar tarafindan temin edildi. Her gün mesaiden sonra birkaç saat mutlaka çalisiyorum. Müzik bölümünün derslerini de yakindan takip ederek piyano, keman, baglama ve kaval çalmayi ögrendim. Su anda kendime ait bir kemanim ve baglamam var. Eskiden isten sonra eve gider genelde bos vakit geçirirdim, ancak su an resim yapiyorum. Resim yapmayi biraktigim anda ise bir enstrüman çaliyorum. Hayatim degisti diyebilirim. Artik ciddi hayallerim var.``||Çocuklarini da müzik ve resim alaninda kendilerini gelistirmeye tesvik ettigini ifade eden Karaca, kendi hayatini degistiren ve bu sayede ``yeniden dogmus`` gibi hissettiren sanatin, her insanin hayatinda yer almasi gerektigine inandigini belirtti.(Sürmanset)

Temizlik Firçasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder